5 Ocak 2014 Pazar

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:35)

Merhaba.
Şimdi hiç vakit kaybetmeden hemen aşağıdaki maddeleri okumaya başla.

  • Kadın olmanın getirdiği salak kurallardan nefret eden hemcinslerim burada mı? Çünkü bir şey itiraf etmek istiyorum da... Sokak başlarında nohutlu pilav satan ve kısaca ''dışar pilavı'' olarak adlandırılan pilavdan sırf tezgah etrafında bir dolu erkek olduğu için yararlanamıyorum. Şimdi ben o kalabalığı yararak ''abi bana ordan az dışar pilavı ver!'' desem... Olmuyor işte. Çünkü kadın olmak beraberinde salak kuralların da sırtına yüklenmesi gibi bir şey işte.
  • Evlilik yurdum kadınları tarafından ''statü atlama'' basamağı olarak görüldüğü müddetçe, Facebook'da özel hayatının reklamını yapan hanım kızlarımızdan asla kurtulamayacağız. -Lütfen kayıtlara geçsin!Kesin bilgi!-
  • ''Müziğin etkisi ile tribe giren insan modeli'' diye bir şey var. Bu tip insanları yolda giderken mutlaka görürsünüz. Özellikle toplu taşıma araçlarında kulağında kulaklık, bakışlarında bir ahenkle dışarıyı izleyen biri gördüğünüzde anlayın ki o an hayalinde klip çeviriyor. Var böyle insanlar. İyi davranın onlara.
  • Kocaman bir tabakta tek başına kalan son elma diliminin yalnızlığını film yapsam tüm oscar ödülleri benim olur.
  • Bazı çiftlerin karşısına geçip ''eldivenle dokunmatik telefon kullanmaya çalışıyorsunuz'' demek istiyorum. O kadar zorlama duruyorlar ki karşımda... Azcık doğal olun! Lütfen! Bak LÜTFEN!
  • Poğaça'ya ''puaça'' diyen esnaf şirinliği diye bir şey var. Gündelik hayatı renklendiren, insanı mutlu eden şeyler bunlar.
  • Kaybetmek konusunda yetenekli olanlar var mı aramızda? Yaklaşın bir şey diyeceğim...
  • Hepimiz oyuncuyuz aslında. Dünya sahnesinde bize seneler önce biçilmiş rolü köpürte köpürte oynuyoruz. Fakat bence biraz da doğaçlama yapabilmek lazım... 
  • Şehirler arası otobüslerde her koltuğun üzerinde bulunan ışık, muavini çağırma düğmesi ve klima düğmesinin varlığı beni gerçekten geren nadir şeylerden biridir. Çünkü konumu bakımından ne size, ne de yanınızdaki yolcuya aitmiş gibi durur. Bir nevi yasak bölgeye benzer burası. Ve buranın egemenliği her zaman için ilk basan kişiye verilir. Mesela eğer siz önce davranıp bu aparatı kullanmayı başarırsanız, yol boyunca yanınızdaki yolcudan bir üst kademede olursunuz. Bir nevi kast sistemi oluşur aranızda. Bunlar önemli konular. Bilin bunları. 
  • Dünyadaki en büyük korkularımdan birisi de halaydan atılmaktır sevgili okuyucu. Veya halayda çocukların elini tutmak zorunda kalan kişi olmak da olabilir... İkisi de çok korkunç.
  • Denklemde X=X bulunca siz de üzülüyorsunuz değil mi? Böyle boşa çaba verilmiş gibi. Kötü bir şaka gibi.
  • Yazı bitti.

9 yorum:

  1. güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. *Ben çok gördüm nohutlu pilav alan kadın. Alın efendim ne olacak. :)
    *O şekilde görenler zaten mutlu olamayıp erkenden boşanıyorlar.
    *Ben de onlardanım. :) Klip değil de ben direkt film çekiyorum. :D
    *Vermezler ödülleri. Sevmiyorlar Türkleri. ahjashfjksahfkjsa
    *Impossible is nothing ama eldivenle kullanmak işkence. Başarabilene bravo. :P
    *Küçük şeyler, bizi sevindiren...
    *Son zamanlarda daha da arttı. Yaşlılık diyelim. :)
    *Ben hissediyorum ikinci perdede rolüm daha fazla. O zaman parlayacağım.
    *Ahahah çok doğru tespit. Ben bu yüzden hiç ellemiyorum üst kısmı.
    *Her şeye rağmen halay iyidir. Stres atarsın.
    *Soruyu hazırlayana küfürler sırayla...
    *Üşenmedim bu saatte yazdım uzun uzun, üzgünüm. :)

    YanıtlaSil
  3. hee bende o tribe girenlerdenim kısa film çeviriyorum kafamda.. :) böbrek üstü bezlerimin bir lafı var "doğru müzik, hayal gücünü besler" diye..

    bu arada böbrek üstü bezlerim diye çok güzel müzik grubu olur :)

    ayrıca başarılar dilerim.. hayırlı olsun ;)

    YanıtlaSil
  4. @ Güven Turan : valla ilk kez bu kadar uzun yorum alıyorum. sevindim :) teşekkür ediyorum :)

    @ Atakan Yener: ''böbrek üstü bezlerim'' gayet yaratıcı :) selebral korteks de olabilir aslında :) bunu bir düşünmelisin :)

    YanıtlaSil
  5. bloguma yazdığın yorumu okuyunca hemen bloguna koştum.. her işte bir hayır varmış bak seni keşfettim..ne mutlu bana yorum için teşekkürlerr tekrardan

    YanıtlaSil
  6. @Şımarımtırak Çikolata : gerçekten o yorumu yollayıp yollamama arasında kaldım. Keşke başka türlü olsaydı. Ne bileyim. Okuduğumda bir anda kendimi tutamadım. Belki de burnumu soktum haddim olmayarak. Ama senin en doğru kararı vereceğini düşünüyorum. Mutluluklar dilerim. Ayrıca bloğuma hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  7. yeni yılda da yeni işinde de başarılar.inşallah 2014 de istediğin gibi geçer.

    YanıtlaSil
  8. @Onur : iyi dileklerin için teşekkür ederim :) yeni yılının güzel geçmesini dilerim :)

    YanıtlaSil