4 Ocak 2014 Cumartesi

BENDEN BİR ŞEYLER (VOL:17)

AmaçsızÇocukTribi:Hey sen!
Ürkek Genç: Hı?
AmaçsızÇocukTribi: Bakma öyle sana söylüyorum işte! Hemen şu ıssız sokağa gir ve bekle beni! Hemen geliyorum!
Ürkek Genç: Eee... Peki tamam.

***Amaçsız bir süre sonra peşindekileri atlatır ve koşarak ıssız sokağa girer. Ürkek Genç orada bekliyordur.***

AmaçsızÇocukTribi: Merhaba. İnan bana kim olduğumun hiçbir önemi yok. Sadece anlatacaklarımı dinle. Bir grup var. Şuan 117 kişiler! 20 gündür benden haber alamıyorlar! Güçleri tükenmek üzere! Onlara benden haber götürmek zorundasın!
Ürkek Genç: Ama ben...
AmaçsızÇocukTribi: Sözümü kesme! Hala anlamıyor musun? Ergenliğinin o ilk yıllarından beri gelmesini umut ettiğin gizli görev için seçildin işte! Hemen dediklerimi yapmalısın! Hazır mısın? O halde başlıyorum...
***
Merhaba bloğumun bebe aspirini tatlılığındaki okuyucuları.
20 günlük yokluğumu fırsat bilen kimi güçlerin yurt genelinde meydana getirdikleri bir takım ''halkı soyup soğana çevirmek'' , ''yetimin hakkını yemek'' veya ''yolsuzluk yapmak'' olarak tanımlayabileceğim çirkin davranışları neticesinde bloğa yazı koymaya karar verdim. 
İşte Benden Bir Şeyler...
  • Hepinizin yeni yılını kutlu olsun! 
  • Böyle bir anda coşkulu giriş yapınca heyecanlandın değil mi? Sana ufak sürprizler yaptım işte. :)
  • Bir yazı illa komik mi olmalı?
  • Çok yakında fazlasıyla komik yazılarla dolacak burası! -KESİN BİLGİ!-
  • 2014'den çok fazla beklentim var. Kendisi bunların ne kadarını karşılar bilemiyorum ama umarım hepimiz 2015'e girerken ''2014 amma da güzeldi he!'' diyebiliriz.
***
Ürkek Genç: Bu kadar mıydı yani? Bitti mi şimdi? Ne olduk yani? Arkadaş tüm deliler de beni buluyor yemin ediyorum! Gizli mesaj mıydı bu şimdi neydi? İçeri falan alırlarsa valla kızın robot resmini çizdirir bloğa koyarım!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder