7 Kasım 2012 Çarşamba

TEOMAN İLE SOHBET

Merhaba hepsi birer browni intense tatlılığında olan okuyucularım. Emre Aydın ile sohbet yazımın ardından gelen milyonlarca rica mesajından sonra, bu hafta da Teoman ile tesadüfen yaptığım muhabbet şeyini paylaşmaya karar verdim.

Ben: Pardon saat kaç acaba?
Teoman: Saatim yok. Tam olarak bilemem. Biraz bira, biraz şar...
Ben: Ohaaa!!! Teoman? Nasılsın?
Teoman: Kayıp bir bavul gibiyim hava alanında.
Ben: Haa anladım. Ben de işte böyle...
Teoman: Sus konuşma! Sözler kimin umurunda? Son bir öpücük yeter açık yaralarıma.
Ben: Şimdi sen öyle diyorsun ama ayıp oluyor cidden.
Teoman: Şampiyonum sanırken diskalifiye olduğumdan. İşte sevgili bayan, tüm gevezeliğim bundan.
Ben: Tamam o zaman sorun yok. Bu arada ileride polis çevirmesi var sanırım. Onu napalım?
Teoman: Arabayı sen kullan demiştim içkiliyim, boşver yutalım şeritleri bas gaza dedin.
Ben: Ben mi demişim? Ya bırak allasen Teo! Sarhoşsun saçmalıyorsun!
Teoman: Sarhoş olsak ya kimiz unutsak ya bulut olup iç içe bardaktan boşalsak ya...
Ben: Anlaşıldı tamam! Evin nerede söyle bari de bırakayım seni pis sarhoş!
Teoman: Evimin yolu beni unutmuş otellerin soğukluğunda.
Ben: Tey allaaam! Taksi kaç yazar acaba otele kadar?
Teoman: Eğer sever gibi sarılırsan bu vücut sana bedava.
Ben: Olum bak sapıttın iyice sen! Tanıyamıyorum artık seni!
Teoman: Tanırsınız benim gibilerini boş sokaklardan. Çizgilere basmadan yürümeye çalışan insanlardan.
Ben: Hahahah. Lan baksana şu ilerdeki kız sana bakıyor =)
Teoman: Güzel vücutlar boş suratlar, benimse yenmiş tırnaklarım titrek ellerim var.
Ben: Neyse gel bir şeyler yiyelim.
Teoman: Aşk kırıntısıyla doymaktansa tek başıma aç kalırım bu hayatta.
Ben: Ne desem olmuyor ya! Düş yakamdan o zaman olum. İyi ki bi karşılaştık!
Teoman: Motosikletli kız günlerdir seni bulmak için buralardayım, sen yoksun.
Ben: Motosiklet yok ama cidden bekliyor muydun beni?
Teoman: Bir şey olacağı yok ama insan bekliyor, bekliyor işte.
Ben: Hiç kıyamam. Fakat ben başkasını seviyorum be Teo...
Teoman: Yalan söyleme. Bak gözlerime. Bitmiş olamaz...
Ben: Yok ya... Sen git bir duş al en iyisi.
Teoman: Saç telin vücudumdan küvete aktığında, içindeyim içimdesin, anladım... Aşk kanımda, kasıklarımda.
Ben: Artık cidden çakıcam ama he! Git duş mu alıcaksın, aşk kırıntısıyla mı doyacaksın, ne yaparsan yap lan!
Teoman: Pardon ama herhalde bizim de bir gururumuz var. Nefret et ama acıma yeter ki istediğin kadar...
Ben: Ya ben gideyim o zaman...
Teoman: Çok geç olmadan dön bu yollardan...
Ben: Eee?.. Hadi by by.
Teoman: Ah kardelen, uçup gittin elimden...

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş bunlar.. üç parantezli gülücük verdim sana :)))

    YanıtlaSil
  2. hem yorum için, hem de üç parantezli gülücük için teşekkür ediyorum :)))

    YanıtlaSil