26 Kasım 2012 Pazartesi

AŞKSAL ŞEYLER (VOL:2)

Merhaba kendi çölünde Mecnun olmayı başarmış okuyucularım.
Gönül işlerinde 5 altın kural vardır. (Kaynak: Leyla ile Mecnun'un İskender babası...)
  1. Eğer bir şansın varsa, sonuna kadar kovala. Asla vazgeçme.
  2. Olmadığın biri gibi görünmeye çalışma. Açık oyna. İlişkiyi çirkinleştirme.
  3. Tek motton şu olsun hayatta “sen çaldır beni ararım”.
  4.  Başka bir sevdiği varsa, araya girme. Yuva yıkanın, yuvası olmaz. Kızı -veya adamı- unut. Kendini arabeske ver.
  5. Gerekirse geberene kadar sevmeye devam et.
Anlaşıldı mı?
Evet...
  • ''Ben o çölden bir kere geçtim" derken, aslında kum havuzunda olduğunu fark edersin... O yüzden herkes kendi çölüne yakışır.
  • Aslında bazı şeyleri söylemekten çekinmesek çoktan mutlu mutlu yaşıyorduk. O yüzden kafadan ne geçiyorsa söylemek lazımmış ben onu anladım.
  • Bu arada Teoman der ki, ''çok kadın hiç kadındır oğlum. yalnızlıktır sonu.'' -bilin istedim.-
  • Duydum ki bağlanmaktan korkanlar varmış aranızda. Öyle saçma salak ''tenha'' moduna girmeyin, valla rezil ederim!
  • Hepimiz bu çölde minicik bir kum tanesiyiz. Eğer gidersek çöl hiçbir şey kaybetmez. Öyle kendini dev aynasında görmek yok yani tamam mı?
  • İsmail Abi der ki ''İnsan sevdiğinin gözünün içine bakar... Ordan anlar taa geçmişinin ne olduğunu. Biraz acısını paylaşır, sevincine şaşar.''
  • En zenginin bile fakirliğidir yalnızlık. der hırsız Yavuz...
  • Yalnızlık, geç kalmaktır. O kadar geç kalırsın ki, olmadık kişilerden sevgi dilenmeye başlarsın... Siz hiç yalnız kalmayın olur mu? Size ''çok seviyorum. sende bana ait bir kalp var, onu ne yapalım?'' diyen birini sakın bırakmayın.
  • Bu arada ''O GEMİ BİRGÜN GELECEK''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder