29 Kasım 2012 Perşembe

BENDEN BİR ŞEYLER (VOL:9)

Hi guys!
(Yok bu olmadı cidden. Bloğun ruhuna aykırı!)
Merhaba canciğer kuzu sarması, patlıcan kızartması, içli köfte ve daha niceleri tatlılığında olan okuyucularım. (bu sefer oldu evet!)
Yeryüzüne hangi amaçla gönderildiğim sorusuna bir kez daha cevap bulamadığım için gene kendimi bloğumun şefkatli kollarına attım. He ama bu sorunun cevabını buldum diyelim, gelir gene burada paylaşırım sevgili çikolatalı pastalarım. (Şuan kendime ''özet geç piç!'' demek istiyorum.)
Her neyse...

AÇLIK OYUNLARI

''23 senelik hayatımın hiçbir döneminde ''yiyorum ama kilo alamıyorum''culardan olmadım. Zaten öyle insanları da hiç samimi bulmam ben. Yiyosan kilo alacaksın yani. ''
-DEDİM VE KİLO ALDIM!-
Annemin iş arkadaşlarıyla girdiği iddiaya zorla sokuldum ve böylece ''Açlık Oyunları'' günlerim de başlamış oldu... Bu tehlikeli müsabakada umarım kazanan taraf biz oluruz sevgili şerbetli tatlılarım.   - Kısacası diyetteyim.-
Diyette olduğum kadar da gribim, nezleyim ve fazlasıyla pazartesiyim...

İŞSİZİM

 ''Üniversite mezunu işsizler'' kategorisine gireli 5 ay oldu ve ben delirmek üzereyim sevgili big boss'larım.
Her iş ilanında mutlaka bir ''deneyim'' çılgınlığına rastlıyorum ki, asıl beni delirten de o zaten...
(Ağladım deliceeee...)
He ama istesem en kral yerde iş bulamaz mıyım? Elbette bulurum. Ama çaktırmıyorum. Şirket CEO'su olacak kızım aslında ama başarı merdivenlerini teker teker çıkmak istiyorum. (Bu sefer ''yutturamadı'')

--------------------
... Sonra ben de ona dedim ki ''dünya'da milyarlarca insan var ve ben aşık olmak için seni seçtiysem, kusura bakma ama sen de beni sevmek zorundasın!''
--------------------
Gülüşünüzden öperim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder