18 Temmuz 2012 Çarşamba

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:6)


Nasılsın?
Hiç öyle saklamaya falan çalışma alnından şapır şapır ter akıyor resmen sevgili okuyucu. He ama dersen ki, ''bu sıcaklar muhabbeti de sıktı!'' heh işte o zaman sana inanki çok bozulurum.
Bugün halkın arasına karışayım dedim. Tebdil-i kıyafet halkımın arasına iniverdim. Sarayıma döndüğümde terlemeyen tek bir noktamın kalmadığını gördüm. Hani sanki böyle denize atlamışım gibi, hani böyle duşun altına elbisemle girip ''giden günlerim oldu'' şarkısı söylemişim gibi... Daha fazla abartayım  mı?

BU ARADA ÇAY ERDAL BAKKALDA İÇİLİR! :))

  • ''Ne haber?'' sanki ''naber''in dedesi gibi. Böyle daha soylu, daha bir görmüş geçirmiş.
  • ''Ov may gaaat' Birileri müzik neyin bişiyler çalsın da oynıyım azcık.'' diyen bir takım kızlar var. Düğünlerde halay başı, partilerin aranan tipleri hep bu gruptan çıkıyor. Elbette bu duruma karşı falan da değilim ama bu motivasyonu kendilerine nasıl sağlıyorlar ben onu merak ediyorum.
  • Geçen gün gene minibüsteyim... Halktan biriyim ya ondan. Neyse işte tam böyle yolda gidiyoruz, yolda bi kaza oldu. Bisikletli bir genç levhaya mı ne öyle bir şeye çarpmış yatıyor. Tam da o sırada minibüslerin felaket tellağı olan bir adet yaşlı teyze ''vah vah. kalkamaz o daha. adama bak. kırılmış o adam, kırılmış.'' dedi. Ben o an bu cümlenin manasını çözmeye çalışıyordum ki olayda bahsi geçen bisikletli genç ayağa kalkarak yürümeye falan başladı. Tabi dediği çıkmadı ya yaşlı teyzede bir moral bozukluğu, bir hüsrana uğramalar falan...
  • E hep ben konuşuyorum ama?! Azcık da sen konuş!
BU ARADA ÇAY ERDAL BAKKALDA İÇİLİR! :))
  • Geçen arkadaşla yolda yürüyoruz böyle karşıdan erkekli kızlı bir grup geliyor. Tam böyle birbirimize yaklaştığımız sırada gruptaki kızlara bi haller oldu. ''Ayyyyhhhh yanımızda erkekler vaaaar. Onlarında cükü vaaaaar. Sizin yanınızda da erkek yoooook. Pis kakalar tüüüü'' moduna girdi. Ama böyle saniyelik bir durumdu. Kıza baktım, evire çevire döveceğim cinsten bir şey. Ama bir şey yapmıyım dedim. Sadece dalga geçmekle yetindim. İşte böyle de merhametli biriyim.
  • SMS'lerde evet yerine efet (hatta eft), tatlım yerine datlum, çok yerine chok, seviyorum yerine sefiyorum yazan insanlar var oldukça ben rahat br uyku uyuyamayacağım sevgili gönül dostları.
  • ''Hazır ayaktayken...'' cümlesini duyduğum an koşarak oturacak bir yer ararım. Hiç acımam.
BU ARADA ÇAY ERDAL BAKKALDA İÇİLİR! :))
  • Haydin gene görüşürük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder