10 Temmuz 2012 Salı

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:5)


Merhaba. Müsaitseniz bir yazı yazacağım ama?..
Allah aşkına cevap verin, benim kadar kibar blog yazarı gördünüz mü? Yazıya girmeden önce müsade istiyorum ki hani belki ocakta yemeğiniz vardır, eve misafir falan gelmiştir de sırf ben üzülmiyim diye dara düşersiniz falan... İstiyorum ki şu gudubet yazılarımı en rahat halinizle okuyun. Okuyun ki yorum yazın, siz yorum yazın ki ben mutlu olayım, sonra ben mutlu olayım ki çevreme iyi davranayım vs vs vs. Bak gördünüz mü? Hayattaki rolünüzü asla yabana atmayın biriciklerim.

  • Biliyorsunuz ''Cosmo Politan'' olsun, ''Hey Girl!'' olsun böyle genç kızlarımıza pembe bir hayat vaat eden dergiler var. Yok efendim ideal seksin 40 kuralı, yok efendim plajdaki yakışıklıyı tavlamanın 10 yolu... Sonra bu dergilerdeki yazılara inanan kızlar dünyayı fethedicek kıvama geliyorlar. Oysa ki her şey, boş akbil sesini duyana kadardır...
  • Bir ara evdeki duşun altına girip ''Giden Günlerim Oldu'' şarkısını söyleyip fake atmak modası vardı. Eline duş başlığı geçen herkes bunu yapıyordu. Bu durumdan o kadar çok etkilenmiştim ki, duş alırken hala aklıma o görüntüler geliyor ve fütursuzca gülüyorum.
  • Duş almak demişken... Ne saçma bir laf o ya. Duş almak nedir? Duş nasıl alınır? Kaça alınır? İnce hesaplar bunlar...
  • Aşk üzerinden aforizma sıçmaya çalışan kişiler var. ''Senin aşkın yalanmış. Bana yalanmamış aşk lazım.'' gibisinden çirkinlikler işte... Çok sinirleniyorum böyle şeyler okuyunca. Yapmasınlar. Lütfen söyleyin, yapmasınlar!
  • Heidi'nin çektiği çilenin farkında mısınız? Yaşıtları Miami'ye veya hiç olmazsa bir Bodrum'a tatile giderken, o zavallıcık Alp Dağlarında yaşayan dedesine gönderiliyor. Bilmem kaç metre yüksekliğe çıkmasının acı yanı bir tarafa, dedesinin yüzünden hiç gitmeyen ''Ben çok acılar çektim, çok şey gördüm yiğeeeen!'' ifadesi gerçekten acı bir durum. Lütfen Heidi'yi anlayalım.
  • Ağlarken ağzından sakızını düşüren çocuk diye bir şey var. Her görüşümde hüzünlenirim. Çok acı bir şeymiş gibi gelir bana.
  • Gökten düşen almayı kimin attığı merak edilmiyor da o elmayı kimlerin yakalayıp yediğiyle uğraşılıyor ya hani, zalımsın be dünya.
  • Müsadenizle artık yazıyı bitirmek istiyorum.
  • Haydin görüşmek üzere sevdiceklerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder