20 Ağustos 2012 Pazartesi

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:9)


Merhaba su püskürtmeli klimalarım.
  • Şu hayatta su püskürtmeli klimanın karizması hangimizde var acaba? Hepimiz onun ezici gücü yanında eski model minik fanlar gibi, üzgün ve eziğiz bence.
  • Einstein için enerjinin formülü e=mc² ise, Yüksel Aytuğ için de kadınların formülü 90 - 60 - 90 dır bence. Yoksa olimpiyatlara katılan kadın sporcularımızı bu kadar büyük bir ayarsızlıkla eleştiremezdi değil mi?
  • ''Sevdiğini bırak, dönerse senindir. Dönmezse hiç senin olmamıştır.'' diye bir laf var. Hani akşam akşam aforizma sıçmak da istemiyorum ama, belki de yeterince beklemediğiniz için dönmemiş olmasın sakın? Bakın bu dediğimi bi düşünün bence.
  • Cern'deki bilim adamları neden hala tanrı parçacığını araştırıyorlar ki? Mesela çıplak ayakla legolara basan bir adamın acısı araştırılsın. Oraya buraya çarpmaktan yamulan ayak serçe parmağı araştırılsın.
  • İnatla aşk acısı çeken insanların aşka değil de, aşk acısına aşık olduklarını düşünüyorum son zamanlarda.
  • Havalar o kadar sıcak ki, kutuplaşmak için bahane arayan insanların olduğuna inanmaya başladım.
  • Uyumak da bir çeşit unutma şeklidir aslında.
  • ''Ağır siklet'' kelimesi de böyle ne ''sikletten'' bir şey farkında mısınız?
  • Şehirlerarası otobüslerde ''X yerinden Y yerine gitmekte olan Z firmamızın sayın yolcuları, dinlenme tesisimiz olan bilmemnereye gelmiş bulunmaktayız. Çaylar şirkettendir.'' anonsunu her duyuşumda etrafımı kolaçan etmeden yapamıyorum. Çayları beleşe veren şirketi o an aramaya başlıyor gözlerim. Evet ben böyle biriyim.
  • Bazen ''napıyorum lan ben?'' diyorum kendi kendime ama sonra geçiyor.
  • Geçen gün bir gazetenin magazin ekinde ''manken X seksilikten vazgeçmiyor!'' diye bir haber (!) okudum. Böyle başlığın altında seksiliğinden vazgeçmemeyi ilke edinmiş bir dişisel yaratık vardı. İşte o an kendi kendime seksilik müesesinin nasıl bir şey olduğunu sordum. Acaba ben de o an üstümdeki yırtık tişörtüme bakmadan seksilik müesesine girebilir miydim? Kafamda böyle böyle sorular var işte.
  • ''Bu dünyaya yeniden gelsem aha şöyle olurdum, na böyle böyle yapardım!'' diye atıp tutan bir takım insansı yaratıklar var. Bir kere cidden yaşayacak başka bir gezegen bulmuş olsa anında satar o ibiş dünyayı. Yalan mı he? Mesela adı karahindiba_34 olan bir gezegen bulunsa anında oraya göç eder o. Kesin yapar yani!
  • Bu arada bugün çok seksisin sevgili okur!
  • Yukarıdaki maddeyi okuyunca ani bir libido artışı yaşadıysan şayet, yanacıklarından mıncırırım seni. Ne kadar da tatlısın sen ya.
  • Şimdilik bu kadar.
Not: Yazımın görselini görüyorsunuz. Mesaj gayet açık. :)

3 yorum:

  1. nerde kim beles cay veriyomus ya ? ben niye ilk defa duyuyorum ulen!

    YanıtlaSil
  2. 2. sınıf otobüs firmalarında duyduğum bu anonsta bahsedilen beleş çayın verildiği yeri halen bulmuş değilim balçık :( ama bulduğum an burada paylaşıcam :)

    YanıtlaSil
  3. Aman aman amanda aman ne hoş bir yazı bu uyyy:) ( noluyo bana lan )

    YanıtlaSil