25 Ekim 2023 Çarşamba

BENDEN BİR ŞEYLER (VOL:22) - SON

Hala buralarda bir yerlerde misin yoksa? 

En son 18 Aralık 2016 yılında yazı yayınladığım bu blog, çok sevdiğim bir yer olması nedeniyle bunca yıldan sonra bir vedayı hak ediyor bence. Yazıları veya bloğu silmeye elim hiç gitmiyor, zira o zamanlar olduğum kişiye ihanet etmek istemiyorum. Bazen, acaba buradan ıslık çalmaya devam etsem mi diye düşünsem de, sanki burada ki o delişmen neşeyi bozmak istemiyor gibi hissediyorum. Artık öyle olmadığımdan değil, sadece uzun zamandır sohbet etmediğim bir dostla yeniden nasıl başlayacağımı bilemediğimden galiba. Bir de artık hiç kimsenin uzun uzadıya blog yazısı okumadığını, buna sabrının kalmadığını bildiğimden galiba. Yani sonuçta ben kendi kendisiyle de neşeli muhabbetlerine sıkılmadan devam edebilen biriyim hala. 

Evet, veda diyordum en son. Unutmadım.

Veda etmeyi de hiç beceremem bu arada. Fakat bilmeni isterim ki sevgili okur, her şey yolunda. Evlendim ve anne oldum hatta. Oğlum 4 yaşında. Gözlerindeki muzip parıltılardan bana benzediğini anlayabiliyorum. ''Ne? Plan mı yaptın? Yoksa pilav mı yaptım diyorsun? (ha ha ha)'' şeklindeki ilk espri denemelerine bakılırsa, sarkastik şakalarıma ayak uydurabilecek gibi duruyor.

Ve son olarak; okuduğun için teşekkürler. Belki bir gün yeniden bir şekilde karşılaşırız. 

1 yorum:

  1. Selamlar Dostlarım, 4 yıldır birlikte olduğumuz sevgilim beni başka bir erkek için terk ettiğinde o kadar bunalıma girdim ki, bana geri dönmesi için yalvarmaya çalıştım, reddetti ve artık bana karşı bir şeyler hissetmediğini söyledi. Birlikte yaşadıklarımızdan sonra, geçmişte paylaştığımız onca aşktan sonra üzgün bir adam oldum, onsuz hayatımı hayal bile edemezdim çünkü ona olan sevgim, bir gün bunu yaşarken herhangi bir nedenle takas edilemeyecek kadar paha biçilemezdi. İnternette DR AJAYI hakkında eski sevgilimi geri getirme gücüne sahip olduğuna dair bir yorum gördüm ve onunla iletişime geçerek kendim denemeye karar verdim ve hemen cevap verdim ve bana neler yaşadığımı anlattı ve bana anlattı. bana diğer adamın ona voodoo büyüsü yaptığını ve bu yüzden ona gösterdiğim ilgiye rağmen beni ona bıraktığını ve sevgilimi geri kazanmama yardım edeceğine ve aynı zamanda bana karşı koyamaması için ona ölü bir büyü yapmama yardım edeceğine söz verdi. gelecekte, üç günden kısa bir süre içinde adam sokakta kimliği belirsiz adamlar tarafından vuruldu ve beş gün içinde kız arkadaşım evimde işten dönmemi bekliyordu ve ben bunu yaptığımda özür dileyerek yalvarmaya başladı, o da özür diledi. başına ne geldiğini hiç bilmiyordum. Teşekkürler DR Ajayi, şimdi kız arkadaşımla mutluyum ve her şey yolunda gidiyor. Herhangi bir intikam büyüsü ve eski geri büyü için Dr Ajayi ile drajayi1990@gmail.com aracılığıyla iletişime geçin. Ayrıca +2347084887094 numaralı telefondan da Whatsapp'tan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil