1 Haziran 2014 Pazar

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:39)

... sonra ben de ona dedim ki, ''seni güldürmenin lezzeti dimağıma yerleşiyor ve orada mutlu mesut yaşıyor.''
  • Sırf popüler olduğu için bir sezon daha uzatılmış komedi dizilerine benziyorum. Rol üzerime çok yapışmış ve ben artık kaçamıyorum. Mesela her cümlemin ardından güldürme efekti veriyorlar ama aslında komik değilim. Adeta başarısız bir Gülse Birsel senaryosu gibiyim.
  • Güzel benzetirim!
  • Egosuna gözü gibi bakan tiplerin hepsini alacaksın böyle -buraya ayıp kelimeler gelecek- yapacaksın. Bak bakalım sonra ne oluyor o -buraya da ayıp kelimeler gelecek- ... 
  • Yukarıda boş bırakılan yeri içinizden doldurunuz. Sonra da bunu hak ettiğini düşündüğünüz bir kişinin yüzüne karşı söyleyiniz. ''Kızım sana söylüyorum, gelinim sen anla'' olayı burada %100 çalışıyor!          -True story-
  • ''bayan'' kelimesi kadar beni ''bayan'' bir başka şey yok sanırım. Bayan nedir yahu? Kimdir yani? KADIN diyeceksin! KADIN! 
  • İnsan can sıkıcı bir mahluk. Adeta bir ziyan...
  • Ne oldu? Güldürmeli cümle yok diye mi sinirlendin?
  • Hülya Koçyiğit filmlerinde ya ölmektedir, ya da büyük oranda ölümcül bir hastalığın (-ki bu genelde verem olur-) pençesine düşmektedir. Bu nedenle Türk sinemasında ''Hülya Koçyiğit veremi'' diye bir hastalık vardır. Tedavisi için mutlaka pirzola, meyve ve mahalle doktorunun yazdığı ilaçlar gereklidir. Eğer rolü gereği zaten zenginse mutlaka Amerika'ya giderek iyileşir. Fakir ise Erol Taş'tan dayak yer en fazla. Ağzı kanar sürekli. Nazik bir biçimde öksürerek acı çeker. Filmin sonuna doğru Ediz Hun tarafından kurtarılır. 
  • ''Anneciğim, ben bu amcayı çok sevdim. Ona baba diyebilir miyim?'' 
  • Yukarıdaki repliği küçüklüğüm boyunca kullanarak babamı ve annemi rezil etmişliğim vardır. Sokakta gördüğüm her adama ''baba'' derdim, ancak kendi babama ismi ile seslenmekte ısrar ederdim. 
+ Bu resimdeki amca kim anne?
- O senin baban kızım!!!
  • Yazı bitti.

4 yorum:

  1. heee.. peki.. :)

    bende bayan demeyi sevmiyorum elbette ama geçenlerde kafiye için kullandım.. Ceza makbuzunu adresime gönderilmesini arz ederim.. saygılar..

    boş bırakılan yerleri istediğimiz yerden başlayarak doldurabiliyor muyuz hanfendü :)

    YanıtlaSil
  2. Boş bırakılan yerleri çok münasip şekilde doldurdum :)
    Ayrıca yazına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. @Atakan Yener: bu ilk hatanızın büyük uğraşlarım sonucunda görmezden gelinmesini sağladım. ama bi'daha olursa sizi ben bile kurtaramam :)
    evet, boş bırakılan yerleri istediğiniz gibi doldurabilirsiniz. olabildiğince çirkinleşmek serbest. :)

    @Dördüncü Tekil Şahıs: yorumun için teşekkür ediyorum :) çok naziksin.

    YanıtlaSil
  4. çıbığında beleş dondurma çıkmış bebe gibi sevindim yemin ediyorum :)

    YanıtlaSil