18 Ağustos 2013 Pazar

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:28)

Merhaba aklımın köşegeni, ruhumun poşeti okuyucularım.
  • ''Sanat için soyunabilirim ama çoraplarımı çıkarmak konusunda hassasım'' diyen kişi en samimi ve dürüst duyguların insanıdır.
  • İç ses: ''neydi bu kızın adı? neydi? neydi? Dış ses: ''aaa canım naber ya?''
  • "Seni saran kemerinden belini kıskanırım." Ben desem saplantılı psikopat aşık olurum, Gönül Akkor dediğinde ise wuhhuuuuwww.
  • Yarısı çıkmış ojelerle dışarı çıkmayı geçtim, bir de üstüne fotoğraf çekip yayınlıyorlar... Sonra ben de bir tansiyon düşmesi, bir kalp çarpıntısıdır gidiyor.
  • ''Noşçakal düşman beldenin yaban güzeli. Tekrar görüşeciğiz…''
  • Bana kalırsa kuyruğumuz olsa çok süper olurdu. Ne biliyim bi işe yarardı bence. Su şişesini koyacak yer bulamıyorum çoğu zaman ben, mesela su şişesini kuyruğumla taşıyabilirdim. Bilemiyorum kuyruğa gereken değer verilmemiş belli ki.
  • Kendimi hiç düşünmeksizin teslim edebileceğim tek şey kalın yorgandır. Fakat aynı şeyi kalın pijamalar için söyleyemem. Sevmiyorum onları.
  • Bant koparma aletini kim bulmuşsa gerçekten ben onun büyük bir insan olduğuna inanıyorum. Düşünsenize ya bant koparma aparatı olmasaydı? Ya biz bantları ağzımızla koparmaya bir ömür mahkum olsaydık?
  • Zımbayı icat eden kişiyi ise samimi bulmuyorum. Bir kere ben çocukken parmağını meraktan zımbalamış bir insanım. Rica ediyorum beni ciddiye alınız! Gülme! Bak gülme! Görüyorum ben bunların hepsini!
  • Bir televizyon dizisinde izlemekte olduğumuz sahneden sonra hani böyle sahne geçiş efekti olur ya hani, böyle bir binanın dış cephesini görürüz... İşte eğer o anda aynı sahne farklı bir diyalogda devam ediyorsa ben aşırı üzülüyorum.
  • Evde sessiz sessiz hareket etmeye çalıştığımda ille o kapı çarpar, o bardak düşer, o masa devrilir... Ev ev değil, Keops Piramidi.
  • İnan bu yazı hiç bitmesin istiyorum bebeğim :(


5 yorum:

  1. Hahaha... koptum ya zımbalama süpermiş :D her şeyin başı merak tabi :P
    Ben de ne zaman sessiz olmak istesem hep aynısı olur :D

    YanıtlaSil
  2. Uzun Lafın Kısası yorum için teşekkürler :) gerçekten zımbalıyor ama :) böyle tırnağımdan geçip parmağımın arkasına yapışmıştı :) tabii ben de bir şok oluştuydu o an :))

    YanıtlaSil

  3. benim kardeşim de evdeki kilimin yanıp yanmıcağını denemişti çocukken :D

    YanıtlaSil
  4. •İç ses: ''neydi bu kızın adı? neydi? neydi? Dış ses: ''aaa canım naber ya?'' Hahahaah :D
    Bu benim başıma çok geliyor. :D

    Bende parmağımı zımbalamıştım! ama yanlışlıkla. :)

    YanıtlaSil
  5. 3gen valla son zamanlarda isim hafızam cidden iyi durumda değil :) sıkıntı büyük anlayacağın :) bu arada zımba konusunda geçmiş olsun diyorum :) hiç olmazsa bilinçli yapmamışsın :)

    YanıtlaSil