5 Ocak 2013 Cumartesi

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:18)

530551_415143395231903_419083261_n_large

  • ''Mango'da erkek olmak'' diye kısa metrajlı bir dram filmi çekmeyi düşünüyorum. Düşünsenize bir sürü dişisel yaratık bir o yana bir bu yana bilinçsizce, fakat esrarengiz bir şekilde düzenlice koştururken siz bir kenarda olanı biteni dehşetle izliyorsunuz. Tek kelimeyle yalnızsınız... Söyleyin bana sevgili okuyucularım, ben böyle bir film çeksem tüm dallarda oscar kazanmaz mıyım? Angelina Jolie'ye sahnede nanik yapmaz mıyım? Yapamaz mıyım?
  • ''Her şakada bir gerçeklik payı mutlaka vardır'' cümlesini kim çıkardıysa kendisiyle tanışmak istiyorum. Sayesinde ağız dolusu espri yapamaz olduk. Bu yüzden kendisini karanlık bir odaya kapatıp keyfim geldikçe ıslak odunla dövmek istiyorum.
  • İlkokulda ne zaman Türkiye Fiziki Haritasını getirme görevi bana düşse feci şekilde gerilirdim sevgili bal dudaklılarım. Harita odasına girene kadar içimden ''fiziki fiziki fiziki'' diye tekrar ederdim. Daha sonra da fiziki haritayı bulma gerginliği ve haritayı sınıfa taşırken de ''aman başına bir şey gelmesin'' telaşına girerdim. İşte ben bu buhranlar yüzünden bu hale geldim. :(
  • Telefondan fotoğraf çekmeye çalışırken telefonun video modunda olduğunu anlamak kadar insanı hüzünlendiren çok az şey var bence.
  • Fillerin seks hayatı nasıldır diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Çünkü bu koskocaman hayvanlar 13 saniyede çiftleşiyormuş. Bu duruma sevinenler lütfen sevinçlerini belli etmesinler. Rica ediyorum!
  • Bizler Petek Dinçöz'ün ''Foolish Casanova'' şarkısına tanık olmuş, bahtsız bir jenerasyonuz.
  • Simit yedikten sonra dişin arasına sıkışan susamın hiç beklenmedik bir zamanda yeniden ortaya çıkması ve yenmesi kadar güzel bir şey var mı?
  • Hala ''veyahut'' kelimesini kullanan var mı? Eğer varsa şimdi hepimiz ayağa kalkıyoruz ve bu güzide insanlar için saygı duruşuna geçiyoruz.
  • Özlem Tekin'in ''dağları deldim tek başıma'' diye bir şarkısı var ya hani. Heh işte onu aslında Ferhat yazmış. Ferhat ile Şirin yani. Anladın mı espriyi? Olmadıysa bozma beni nolur. Darılıyorum sonra.
  • ''yevmiye'' ye ''yövmiye'' diyen insanları samimi buluyorum.
  • Tüm muhabbet sırasında konuşmayıp birden bire ''ee sonra nolmuş?'' diye soru sormaya başlayan adamdan çekinirim. Sinsidir o.
  • Sen belki farkında değilsin ama yazı bitti. İşte böylesine süprizlerle dolu bir blog burası sevgili okur. Öpüyorum elma yanaklarından...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder