29 Eylül 2012 Cumartesi

BENDEN BİR ŞEYLER (VOL:7)


Merhaba sayın okuyucu.
Daha önce sizinle yatmış mıydık? - asdafsda olmadı bu evet -
Naber?
Bazen hayatta her şey öyle bir tersine dönüyor ki, Allah'ın espriyi abarttığını düşünüyorum. Hatta buradan Allaha beni neden Türk usulü sevdiğini sormak istiyorum... Çünkü kendisi hem seviyor hem de dövüyor...


Olumsuzluklarla ilgili bomboş kanunları olan Murphy bile benim durumuma gülüyordur diye düşünüyorum. Allah o Murphy'nin belasını versin zaten! Bu yüzden ''Arka Sokaklar'' adı verilen manasız dizinin o ünlü Rıza babasına gidip ''adam pisliğin teki çıktı Rıza baba!'' demek istiyorum... Gerçi adam öldü ve arkasından konuşmak feci derecede günah olabilir ama adam malesef haklı be...

Ayrıca şimdi kolumda ve bacağımda bulunan sivrisinek ısırıklarını görünce aklıma geldi... Geçen gece telefonda konuşurken bir tane sivrisinek koluma kondu. Nasıl ısırıp kan emeceğini merak ettiğimden durup izlemeye başladım. Böyle o kadar itinayla yaptı ki işini, hemşireler o kadar dikkatli olsalar eminim ki dünyada iğneden korkan kimse kalmazdı. Neyse... Kendimi kobay olarak kullandırttığım sivrisinek işini bitirince yanımda kalmaya devam etti. Artık benim kanımı taşıdığına göre aramızda bir bağ oluştuğunu düşünerek gene ses çıkarmadım. Adını 0.5 koydum... Kendisine ''yarın gece aynı yerde, aynı saatte'' diyerekten buluşma sözü verdim. Artık bu noktadan sonrası hayırlısı be gülüm...

Bir şey daha, canımın sıkıntısı aslında o kadar büyük ki o yüzden bu kadar saçmalıyorum...
Sıkıntının gerçek sebebini bile yazamıyorum, çünkü yapabileceğim bir şey yok.
Olsaydı zaten yapardım...

''Biraz gevşetebilsem göğüs kafesimi, dokunup durdurabilsem attığın yeri...'' diyerekten bir şarkı mırıldanıyorum şuan...

Son olarak böyle şeyler yazanlarla hep alay etmiştim hala da ediyorum. O yüzden okumayın. Gerçi bu cümleye kadar geldiyseniz okumuş olma ihtimaliniz de kuvvetle muhtemel ama ben olsam ''özet geç piç!'' diye yorum yazardım.

Özeti de şu, yani bu yazının teması şu ki,
Hiçbir şey...
Ben sadece size ''merhaba'' demek istemiştim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder