21 Temmuz 2014 Pazartesi

AMAÇSIZÇOCUKTRİBİ: 1989'DAN BERİ...

Sunucu: Artık bir dünya markası halini alan AmaçsızÇocukTribi'nin doğum günü etkinliğine hoş geldiniz!
Şüphesiz ki onun gelişi önceden müjdelenmişti.
Şüphesiz ki o tüm insanlığın tek umudu, yaşlı gözlerin tek tesellisiydi.
Mayaların tutan tek kehaneti, unutulmuş gezegen Plüton'un tek koruyucusuydu.
Evet o, evet o, evet o 1-2-3...
asdfdafas =)
---
Öncelikle yukarıdaki sululuğum ve dahi aymazlığım için özür diliyorum sevgili okuyucu. Fakat yalan yok, bugün benim doğum günüm ve sanırım bir parça da olsa şımarmaya hakkım var. He ama sen gerçekten yukarıdakilere inanmayı seçebilirsin. Çünkü eğer inanırsan beni mutlu edersin. Kendimi bir şey zannederim mesela...
Bugünlerde kendimi küçücük hissediyorum diyebilirim. Küçücük derken, hani böyle yaş olarak değil; değersiz, sıradan ve bakkal amcaya ''üstü kalsın'' dediğimiz bozuk paralar gibi... Benzetme olmamış olabilir, ama sen anladın beni. Hani böyle yere düşer de almaya tenezzül etmezsin ya, heh o işte!
Bu arada galiba açık ara en mutsuz doğum günümü yaşıyorum. Fakat her zamankinden mutlu olabilirdim aslında. Nasıl mı?

  • Etraftaki herkese ne kadar mutlu olduğumu göstermek maksatlı art arda komik şeyler anlatmasaydım,
  • Sahici bir tebessümle yalancı bir kahkaha arasında bu kadar hazin bir fark olmasaydı,
  • Kahkaha atarken bir yandan da ''acaba kendi içimde daha ne kadar alçalabilirim?'' diye düşünmeseydim,
  • Şu manasız gezegende neden hala ısrarla bulunduğuma dair sağlam gerekçeler aramasaydım,
  • Hikmet Benol'e bu kadar çok benzemeseydim. Yani biraz olsun bu dünyaya ayak uydurabilseydim,
  • Hissetmeye yarayan yerlerim bu kadar çok acımasaydı,
  • Kalbimin bir lades kemiği gibi ''çıt!'' diye kırıldığını duymasaydım,
  • Yatmadan önce bu ''saçma'' şeyleri yazmasaydım...
Yani aslında şunu demek istiyorum: ''ÇOK GÜZEL VE ÇOK ACIYDI, HEPSİ BU''
(Şuan içinden gene ''saçmalıyorsun'' diyorsun. Duyuyorum.)

5 yorum:

  1. her ne kadar karmaşık bir doğum günü yaşıyor olsan da iyi ki doğdun.iyi ki seni okuyoruz.yaşama azmin hiç eksilmesin amaçsız.hayırlı güzel yaşların olsun.

    YanıtlaSil
  2. nice nice mutlu yeni yaşlar diliyor Öküz..

    YanıtlaSil
  3. @Onur yorumun ve nazik iltifatın için çok teşekkür ederim. hep beraber buralarda olmaya devam edelim :)
    @Öküz sana da teşekkür ederim :) bir dahakine mutlu olabilirim umarım.

    YanıtlaSil
  4. ben söyledim çocuklara bundan sonra az acılı gönderecekler :)
    mutlu yıllar.. hadi git kendine minik hobby çikiletalardan al, bulamazsan söyle göndereyim kolilerle..

    YanıtlaSil
  5. @Atakan Yener ben zaten acılı bi'şey yiyemiyorum. bana gelenler mümkünse acısız olsun :) hobby çikileta ve tadelle iyidir :)

    YanıtlaSil