17 Kasım 2013 Pazar

BİR O YANA - BİR BU YANA (VOL:33)

Merhaba bloğumu kızlı erkekli okuyan neşeli kalabalık!
  • Kitap ayraçlarıyla ciddi problemleri olan bir insanım. Hayır yani yok da değil, sadece ben kitaplarımın arasına sakız veya şekerleme tarzı şeyler tıkıştırmaktan hoşlanıyorum.
  • Yeni bir film izlediğimde normal hayatıma adapte olmakta zorlanıyorum. Mesela ben Fight Club'da takılı kalmıştım geçen gün. Sonra otobüste kavga çıkardım falan.
  • Şu dünyada beni deli eden bir şey varsa o da kesinlikle duvara yapıştırdığım bir şeyin yere düşmesidir! Düşme ihtimali bile beni o kadar çok geriyor ki, bak valla ellerim titriyor yazarken!
  • Akıllı telefon aldığını zannedip üçlü prizlerin yanında kamp kurmaya alışmış insanlar diye bir parti kursam eminim ki yerel seçimlerde iktidara gelirim.
  • ''Ten beyaz, saç kızıl güller, kahkahasında bülbüller'' diyor şarkıda; ama klipte oynayan kızın saçlar esmer, asık suratlı falan... İşte hayat bazen tam da böyle bir şey. İstediğin olmuyor yani. (merhaba ben aforizma yazmaya çalıştıkça saçmalayan blogger)
  • ''Lan madem bunlar kızlı erkekli aynı evde kalıyorlardı, biz neden açık öğretim okuduk he canına yandığım?!'' -Bir Açık Öğretim Mağduru-
  • + Telefonu kapalı! -Aa? Dur o zaman bir de ben arıyım! (o da ulaşamadı)
  • ''Şu üç günlük dünya'' diye tribe girdiğimiz yeri 4.5 milyardır kullanıyoruz. Dünya'nın yerine olsam, ''Plüton'dan kızım gelicek'' diyerek palavradan hepimizi çıkarırdım valla!
  • Bu madde sadece O'na özel...
Erotik bir şiir yazalım seninle.
Kelimeler birbirine karışsın,
Bütün olsun cümleler.
Sen ve beni ayıracak dilbilgisi kuralı kalmasın... OLUR MU?
  • Yazı bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder