17 Mayıs 2014 Cumartesi

BU KEZ CİDDİYİM (VOL:6)

Gömülü resim için kalıcı bağlantı
Son 4 gündür içinde rahmet, tevekkül ve sabır geçen bir çok şey okudum.
Yoksul işçilerin gariban soyluluğu ile yüceltildiği bir çok samimiyetsiz program izledim.
Ben bu kadar izansız ve bu kadar ruhsuz cümleleri ilk kez duydum...
Katliamın adı kader, var olan düzensizliğe baş kaldıranların da adı anarşist olmuş...
Adalet kelimesi ise ''diğer dünyada hiçbir kötülük cezasız kalmaz'' cümlesine indirgenmiş ve öğrenilmiş çaresizliğimize avuntu olmuş...
***
Beraberinde ki koruma ordusuyla bir Soma mağdurunu tokatlayan bir başbakan, gene haklı bir protesto sırasında vatandaşımızı tekmelemekten geri kalmayan bir başbakanlık müşaviri, Gezi direnişinin yıldönümü yaklaşırken zamanlamanın ''manidar'' olduğunu söyleyen bir takım satılmış kalemler, ''maksimum 302 kişiyle kapatırız burayı'' diyerek borsadan mı yoksa insan ölümünden mi bahsettiği anlaşılmayan bir enerji bakanı, zaten derinden yaralanmış insanlara biber gazı ve toma ile müdahale eden bir polis teşkilatı...
Daha sayayım mı?
Yani ben şimdi diyorum ki: UNUTURSAK KALBİMİZ KURUSUN!!!

4 yorum:

  1. Merbaha,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. @Ebru Güzey: yorumunuz için teşekkür ediyorum. En kısa sürede bloğunuzu ziyaret edeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. :(( kesinlikle unutmamalıyız..

    YanıtlaSil
  4. Yok, saymayın. Bilen biliyor. :(

    YanıtlaSil