13 Mart 2014 Perşembe

BU KEZ CİDDİYİM (VOL:5)

2 gündür bloğun ''yeni yayın oluştur'' şeysine tıklayıp tıklayıp geri dönüyorum...
Şimdi bir şeyler yazacağım.
***
Küçükken olduğu gibi olsa ya gene her şey... Sokak kavgalarına katılsam gene. Nasıl olsa ya dayak atacağım, ya dayak yiyeceğim. Sonra eve gelip buzdolabına saldırırdım işte. Poşetin içindeki ekmeğin köşesini koparıp, artık dolaptan ne bulduysam koyardım içine. Burnumu çeke çeke, hırsla yerdim... Hatta şimdi yazarken anımsıyorum, ekmeğe sürecek bir şey bulamayınca arasına Arko Nem koyup yemiş çocuğum ben. Sonrası biraz flu gerçi... Ama işte çocuktuk. Yani nasıl desem? Geçerdi her şey bir şekilde. Geçiyordu da. Ama bu geçmiyor... Ekmek yiyesim gelmiyor...

Gözlerin nemlenmesi neyse de, ruhun nemlenmesine ne diyorsunuz? Benim ruhum nemlendi. Aşk olsun sana çocuk...

#berkinelvanölümsüzdür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder